edsh Stok yapmayın diyorlar hem benim çevremde hemde buradaki annelerimiz de. Çünkü her bezi her bebek kullanamıyormuş. Alerji yapıyormuş ya da pişik. Burada da okudum bir kadın şey yazmış stok yaptım elimde kaldı bebeğim büyüdü çoğu duruyor kar edeyim derken zarar oldu gibisinden. O yüzden bez olarak stok yapmayı düşünmüyorum ama ıslak mendil bilemem