Balmommyy demedi ama ben de senin gibi internetten onu görünce doktoruma sordum ama benim ikili testim düşük riskli çıkmıştı çok şükür ense kalınlığı burun kemiği her şey normal olduğu için doktor bir sıkıntı yok bence dedi geçici bir şey olabileceği ihtimali daha yüksek dedi bundan sonrası takdiri ilahi Allah’a kalmış