Merve_5p Emferr benimde öyle çıktı doktorum geçer dedi yine de insan tedirgin öyle Rabbim sağlıkl kucağımıza almamızı nasip etsin bu mübarek Regaip Kandili de🙏
Gmzederee Benimde bebeğim kız detaylı da öğrendim 3 hafta sonra gittiğimde herhangi bir sorun görünmüyor dedi haftaya yine randevumuz var bakalım Rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 💝
esracaydasatik Emferr erkeklerde genelde oluyormuş düzelir o düzelmese de sünnet öneriyolar genelde doğumdan sonra canınızı sıkmayın düzelir inşallah
Hopefulmom kubraaa123 benimde kızımda çıkmıştı bir böbreğinde genişleme doktor 4 mm ye kadar normal dedi bir hafta sonra kontrole gittim sorun yok dedi geçer hiç merak etmeyin içinizi ferah tutun