-rzrnmrt47 Kızlar merhaba kafama takılan bişi var en son 31. Haftada ağdaya gittim şuan 34. Haftadayız az az çıkmaya başlamış tüylerim ama doğum için sizce hangi haftada tekrar ağdaya gitmeliyim
Mekklc -rzrnmrt47 Ben de ağdaya gidiyorum kuaförüm doğumuna yakın gel doğumdan sonra da rahat et dedi . O yüzden 37 38 e kadar durmayı düşünüyorum ben tabi bebiş aceleci olmazsa
mervemurat16 -rzrnmrt47 ben 37 de gidicem doktor kontrolümden 1 gün önce çünkü 38 de zaten sezaryen alıcam dedi ama 37 dede alabilirim dedi
Sedefkitir12- -rzrnmrt47 ben mesela her hastaneye gideceğim zaman 1 gün veya 2 gün öncesinden gidiyorum öyle ayarlıyorum gütme sürelerimi
elmaelmaelma -rzrnmrt47 az az çıktıysa çok sorun etmeyin bence, 1-2 hafta daha idare eder sonra gidersiniz.
Mekklc -rzrnmrt47 Normal doğum düşündüğüm için nasıl yapıcam neler olcak hiç bilmiyorum sanırım sancım tutarsa ilk kuaföre koşar gibiyim. 😅
-rzrnmrt47 mervemurat16 sezeryan olunca tarih belli ya rahat oluyorsun ama ben normal doğum istediğim için ne zaman gitmeliyim bilmiyorum
mervemurat16 -rzrnmrt47 tarih bellide şuan bebek eşinde yaşlanma var heran alabilirim dedi doktor ben hazırlıklı geziyorum o yüzden😄
Mekklc -rzrnmrt47 Doğru 😅 bakalım hakkımızda hayırlısı olsun artık rabbim temizce doğuma giremyi nasip etsin 💖
-rzrnmrt47 kubraaacn e ya gelmezse bebiş sonra çıkarsa tüyler kirli kirli gitsek ay en korktuğum ve çekindiğim şeylerden biri ben normalde lazere gidiodm ne güzel ama 5. Seanstan sonra hamile olduğumu öğrendiğim için bırakmak zorunda kaldım 🥺
kubraaacn -rzrnmrt47 ben de seninle aynı kaderi paylaşıyorum 🤭 2 3 hafta da öyle çok çıkmaz herhangi bir acil durumda da jiletle üzerinden alırım diye düşündüm ben ama bilmiyorum 😄