1fatma_nurr Kızlar bazen oluyor bazen de hiç olmuyor şuan 13 haftaya girdik bi kaç gündür yok gibi yumuşak sizlerde de durumlar öyle mi
Gaye1402_ 1fatma_nurr ilk trimesterin sonuna geldiğiniz için belirtiler azalır en güzel trimester 2. Diyorlar 14. Haftadayım benim de hiç belirtim yok 🤣
1fatma_nurr Nazlikaya19 vallaha ben 2 li yaptım ama 3 lü düşünmüyorum normalde 2 li yapmiycaktim ben doktorum biraz yaptır vs aklimz rahat olsun dedi onunda sonuçlarını bekliyorum 1 hafta oldu hala çıkmadı bu kadar uzunmu sürüyor
Nazlikaya19 1fatma_nurr 2 hafta sonra çıkmış oluyor demişlerdi benim 1 haftada çıktı isterseniz arayıp sorun