Merhaba arkadaşlar artık iyice ağırlaştım sanırım gece sağdan sola dönmeye çalışıyordum karnımın acısına uyandım baya rahatsız edici bi ağrı saplandı dönerken.. sonra lavaboya gittim idrarımı yapınca ağrı geçti rahatladım yine de aklıma takıldı sancı falan değildir di mi? daha cok erken cunku🥹