Kelebeekkkk Kızlar 18+5 im 2 haftadır hissediyordum. Geçenlerde tam net biri bile hissedecek kadar olmuştu bu iki üç gündür kendimi çok yordum. 2-3 gündür hissetmiyorum adam akıllı normal midir normalde hergün düzenli hissetmeye başlamıştım
Elifdddd Kelebeekkkk şuan daha erken gibi yani hareketleri sabit değildir 28 haftadan sonra düzene giriyormus 28 den önce tabi hissedersin ama düzensiz olurmus
Greenleaf Kelebeekkkk 24. Haftaya kadar hareketler düzenli olmayabilir diye okumuştum kitapta, endişe etmeyin derim, ben de 20+1 deyim ama net olarak hissettim bile diyemem, bağırsak hareketi mi diye şüphe ediyorum, içinizi ferah tutmaya çalışın 🙏🏼😇
Mayaaa34 O haftalarda 1 gun hisedersin 2 gun hissetmezsin 20 den sonra hergun duzenli hissedersin ama tamamen 28 haftada duzene giriyormus
Maysa41 Dinlenir pozisyona geçin bir Türk kahvesi bir çikolata. Daha sonra elinizle dokunun size tepki verebilir