Merhabalar iki üç ve daha fazla doğuranlar cevaplarsa sevinirim 😄
İlk doğumumda 4 kilo ile normal doğum yaptim ve kesi atılmıştı ikinciye gebeyim doğumda gene kesi atılır mi dikiş olur mu bende doğumdan değilde kesiden korkuyom doktorum ilki zor ikincin kolay geçeceğini söylüyor dogru mudur 😄😂