Akdeniz anemisi taşıyicisiydim. Gebelikte şeker testi yapıldığı zaman kan değerlerim biraz düşük çıkmıştı. İki ay kan ilacı kullandım. Dunki randevumda tekrardan bakıldı kan değerlerine ve doktorum kan değerlerinin çok iyi olduğunu söyledi. Yani ilaç kullandıktan sonra düşüş yaşamadım aksine daha iyi oldu.