elifklc kazım beyi araştırarak mı buldunuz bilmiyorum ama ben 10 yıl önce ilk hamileliğimden önce kendisine gittim ve hiç memnun kalmadım.
Bana doğal yolla çocuk sahibi olma şansın %5 deyip hemen bebek tedavisine başlamamı söyledi. Fakat hiçbir tedavi almadığım halde korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kaldım. 10 yıl aradan sonra bu yıl da korunmayı bıraktığım ilk ay hamile kaldım.
İş arkadaşım kendisinde doğum yaptı ve sezaryen sonrası zor iyileşti. Sohbet esnasında hemşire olan bir komşum da çalıştığı dönemde kendisiyle ilgili hoş olmayan şeylere tanık olduğunu söyledi.
O yüzden adını duymak bile negatif düşünceler uyandırıyor bende. Karar sizin tabi ki ama düşünmenizi tavsiye ederim yine de.
Bir de kendisi perinatolog değil, kadın doğum uzmanı diye biliyorum. Perinatoloğun bakması daha iyi olur, aklınızda bulunsun.