Aytlkya Merhaba sürekli tansiyonum 9/3 ne yapsam yükselmiyor 20 haftaya girdik baş ağrısı ve tansiyon düşüklüğü beni mahvediyor doktora söyledim bu haftalarda normal dedi ne yapabilirim Baş ağrısı için ilaç haricinde
elmaelmaelma Valla hamilelik durumu olmasa tuzlu ayran falan diyeceğim ama ödem falan yapar belki hamileyken. Bende de yükseklik problemi var. İlk gebeliğimde de vardı. Yüksek olması bebek için de tehlikeli😞