Kızlar daha önce post açmıştım ağrım ve sancım var nst de çıkmıyordu bebek kanala girmiş rahim ağzım kısalmış nst de sancılar ilk defa çıkmaya başladı Allah’ın izniyle yarın sezeryan olucam bugün kandil Allah rızası için bir dua sağlıkla kucağıma alayım.