RezMom sanırım o ilgi sağlık ocağına ve hemşireye göre değişiyordur. Oğlumun bebekliğinde aşıları yaptırırken başka hemşire vardı, çok iticiydi😒
Şimdiki hemşire çok tatlı, her gün çağırsa giderim herhalde 😅 taşındığım için mesafe olarak biraz uzak kaldı ama değiştirmiyorum bilerek. Hem beni iyi hissettiriyor, hem de bebek doğunca aşılar falan da olacak, o hemşire ilgilensin istiyorum.