Kızlar 32. Haftam ayın 21 ine geliyor benim rutin kontroller ayın 4 du, çalışmaya devam edicem 32 de illaki çalışabilir raporuna gerek oluyor mu , yada raporu aldık 36 da çalışamaz alabiliyor muyum 37.haftayi beklemeden ? İçerde yıllık iznim de var 35 de izne çıkıp 37 de doğum izni işletmek istiyodum bilgisi olan yazabilir mi