Cagla2323 canım 34 haftalığım yaklaşık 2 haftadan biraz fazla önden gidiyor ama doktorlar sadece erken doğum riskim olabileceğini söylüyor devlet hastahanesi deyim 2 günde bir kntrole cagiriliyorum birde benim sancılarım çıkmaya başladı serum, iğne vs erteliyorlar hep ama korkulacak bir sorun değil senin 1 haftan 🙂