Dnyaa56 Kızlar hamileliğiniz de rutin kan kontrolerini kaç kere yaptı doktorunuz hangi haftalarda baktı kanınıza idrara flen
mervemurat16 Dnyaa56 3 ayda bir falan sağlık ocağı bakıyor kan değerlerime doktorumda 2 kere baktı sadece
Boncukk123 mervemurat16 saglık ocağında kaydım var canım ama doktora gözüküp kan ve idrar kontrolü istiyorum mu demem gerekiyor uzun zamandır bende kan ve idrar vermiyorum
mervemurat16 Dnyaa56 beni dönem dönem çağırıyorlar rutin tarama yapıyor sağlık ocağı gidip baktırın kan değerlerinize en azından değerlerinizi takip etmiş olursunuz
mervemurat16 Boncukk123 aile hekimine kan sayımı ve idrar tahlili yaptırmak istiyorum diyin o zaman yapar tahlilleri açlık şekerine falanda bakıyorlar zaten kan sayımı yapınca normalde kaydınız varsa çağırması lazımdı gebe izlem için
Boncukk123 mervemurat16 tesekkur ederim canım kaydım var ama sadece tetanoz icin gel dediler çok kapsamlı bir saglık ocağı degil ne yazık kı