nisanne bende 154 boyum 10 gün önce doğum yaptım birazda tombiş bi bebek doğurdum bana da doğuma alındığımda uzman bi doktor gelip ilk önce boyun kaç diye sordu 154 dedim 154 mü dedi evet dedim hadi bakalm deneyeceğiz dedi doğumum oldu ama biraz zor oldu ve kesi yapıldı dikişlerin var