EylulAlyaMom Midwife10 37+1 her şey çok güzel gidiyor herhangi bir sorum yok çok şükür tüm hazırlıklar bitti dün büyük temizlik yapıldı beşik kuruldu küçük hanım gelsin diye bekliyorum artık 🥰 senin nasıl gidiyor
mervemurat16 Midwife10 doğuma hazır bekliyoruz😄 biraz stresliyim doktor heran alabilirim dedi bebişi eşinde yaşlanma varmış🫣zaten 25 ocağa epidural planlamıştık.Gece uyumalarımız yok sabaha karşı yatıyorum birde salgın atlattık şükür onun dışında bir problem yok sizin nasıl gidiyor
FDM220 Midwife10 37 olduk tam bugün kontrolümüz var öğleden sonraya bakalım be durumdayız ..Daha çantamı hazırlamadım mesela kıyafetler yıkanacak 🤭🫢23 Ocak doğum inşallah 🙏
seizetheday Midwife10 36+3 artık bitsin istiyoruz hareket edemiyoruz eğilip kalkamıyoruz sık sık lavaboya gidiyoruz 18 aylık oğlumuzla bütün enerjimizi harcayıp yorgunluktan ölüyoruz
Midwife10 EylulAlyaMom ya ne güzel tatlı telaşlar ben 32 de yaptım hepsini erken doğum riskimden evimde kalamıyorum annemdeyim evimi çok özledim 3 aydır 😭 inşallah bebişimizle döneceğiz eve 🌸🤲🏻
Olivia Hiç bişey yapamıyoruz 🥴😀 Donemiyoruz,kalkamıyoruz,yuruyemiyoruz.. çok zorlandım valla bugün 36 haftalık olduk
Midwife10 mervemurat16 ben uzun zamandır korkuyla bekliyorum canım serklajlıyım :( bu haftalara gelmek benim için o kadar şükür sebebi ki Allah’ıma çok şükür. Benimde 28lerdne beri yaşlanma var hep suyuna dopplere bakıldı yinede kilo almaya devam ettiği için hep takip edildim geöen hafta doktor epey yaşlı artık dedi yarın kontrolüm var sezeryan günü netleştireceğiz 38de alırım demişti muhtemelen son 10günüm kaldı 🥹 kilosu 2700 dediler gram inşallah sağlıkla gelir de çok endişe ediyorum sürekli hareket takip etmeye çalışıyorum sabahtır bir iki kez cansız hareket etti korkuyorum şimdi çikolata yedim 🥹 gece de çok hareket duymuyorum ben ya uykumda mı anlamıyprım bilmiyorum
EylulAlyaMom Midwife10 Allah yardımcın olsun canım bir an önce sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın hem bebişe hem evine kavuşursun inşallah 💕
mervemurat16 Midwife10 bende gece uyanınca kontrol ediyorum devamlı 6 saat karetesiz kalırsa gel dedi doktorum bazen oynamayınca uykusu derin diye düşünüyorum inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız az kalmış zaten bizim kilomuz yeni arttı 2500 olduk
Midwife10 mervemurat16 benimde bir doktor 2500 bir doktor 2700 dedi bacak boyu da hep normal çıkıyordu bu hafta birden 2 hafta geri çıktı 🥹 neyse biz onları büyütürüz sağlıklı olsun tek onu istiyorum 🤲🏻 yok etti sabahtır ama çok cılız etti ya sert vurmadı bakalım artık acile gitmekten de bıktım
mervemurat16 Midwife10 alanı dar olduğu için çok vuramıyorlar yavaşlıyor hareketleri siz sayın isterseniz genede ihmal etmeyin hareketler çok önemli çünkü
mydeno13 Midwife10 ben 38 im Salı sabah doğumum var 🙃 2. Doğum oğlum var 19 aylık annem de kalacağım annem 3 ay kal diyor bakalım nasıl olacak oğlum çok yaramaz birde çocuğa zarar verir diye herkes korkuyor herseyi atıyor herseye sinirleniyor
minikinsantanesi Midwife10 37+2 Salı günü doktora gittim sancım çıktı düzenli eve geldim karnım sertleşiyor bu sancıymış öyle dediler bugünde sürekli bıçak saplanır gibi sancı giriyo inşallah bugün yarın hayırlısıyla sağlıkla doğururum