mervedd beni de ikili tarama için perinotologa göndermişti doktorum sebebini de ben sormadan söylemişti kadın Doğum doktorlarının rapor yazma hakkı yokmuş artık o yüzden raporlandırma kısmını perinatologlar yapıyormuş benim hiç bir sıkıntı çıkmadı ama bebeğim başlarda çok minik olduğu için zor inceleyebilmişlerdi belki sizinde o yüzden olabilir 🙏🙂