Nepenthe2 ilk hamileliğimde 8 haftalıkken kaybettim, 2.bebeğimi de 26 haftalıkken doğurdum 5.5 ay küvezde kaldı sonra eve geldik 1.5 ay yanımda kaldı, solunum cihazına bağlıydı kötü olunca hastanede yattık 1.5 ayda ameliyat olmak zorunda kaldı entübe çıktı sonrası yoğun bakım ve küçük kalbi dayanamadı 11 aylıkken vefat etti. Kefenli haliyle 1 saatlik yolu kucağımda getirdim. Rabbim düşmanıma bile yaşatmasın, şimdi tekrar anne olmak istiyorum ama ne vicdanım rahat ne de kabullendim oğlumun gidişini. Zaten çok yeni daha 4 ay oldu kaybedeli, hem aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum hemde acaba oğlum bana darılır mı diye düşünmekten gözüme uyku girmiyo