Ben ilk doğumumda bi pijama takımı bi gecelik bi de sabahlık almıştım. Sezaryen olunca pijama giydirdiler, geceliği kullanmadım. Pijama kirlenseydi geceliği kullanırdım başka yedek olmadığı için.
Sabahlık da yürüyüş için kalkıp koridora çıkınca falan gerekiyor. Eğer kışın veya baharda doğum yapacaksanız üşüme ihtimaline karşı hırka ya da yelek gibi bir şey de alın mutlaka.