Silaybooo123 Sehertass aa evet çok hafif ama görünecek şekilde bir çizgi var resmen ben buradayım diyor daha çok yeni sanırım Rabbim mübarek gün gönlünüze göre versin☺️🤲🏻🙏🏻
Sehertass Silaybooo123 çok teşekkür ederim sürpriz olacak bizede eğer varsa adetim 3 gündür geçiyor çubukta daha belirgin fotoğrafta daha silik görünüyor hakkımızda hayırlısı ✨
Pofidik123_ Sehertass Sehertass bende adetimin gecikmesinin 3.günü test yaptım silikdi ama fotoğrafta da gözükecek kadar silikti o gün gittim kan verdim şu an 13+0 haftamdayım🥰
Shbxbxbdbd eda9616 ben bugün kam verdim çok az görünüyor ondan sonra negatif dedi kizlar doktor evde 2 gün önce test yaptım pozitifti dün tekrar yaptım oda pozitifti bugün doktor öyle dedikten sonra yine yaptım yine pozitif çıktı varmıdır acaba
Dilaraaaan Sehertass benimde olmam gerekiyordu olmadım belirtileriniz varmi nolursunuz banada dua edin
Shbxbxbdbd OnlyBaby bilmiyorum kaç çıktığını söylemedi doktor sadece biraz görünüyor dedi ondan sonra negatif dedi ama evde 1 gün aralıklarla 3 tane test yaptım üçü de pozitif