Balmommyy Bugün kontrolümüz vardı bebek 26+6 gibi çıktı ama adet tarihine göre 27+3 çıkıyor doktor bişey değil sorun olmaz dedi kilosu 991 sizce iyimi ilk kızım zayıf doğdu 2 hafta gerilik vardı onda
seymaa7 Balmommyy ben doktoruma her gittiğimde 1 hafta geriden söylüyor ama gelişimi çok iyi diyor diğer gittiğim doktor da tam adet tarihime göre olan haftayı söylüyor ikisi de iyi diyor
Aysenurates43 2 haftaya kadar önde yada geride olması sorun değil diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam