31 haftalık hamileyim . 2 gün önce dişçiye gittim kanal tedavisi olacak dedi kadın doğumcudan onay istedi . Neyse eve geldim karanfil yağı buz sarımsak tuzlu su ne varsa yaptım ağrısı hafifledi . Sabah kalktığım da çenem şişmişti hala da şiş . Ya evde doğal yollarla iyileştireyim ya da dayanayım doğum sonrasında tedavi olayım diyorum ama bebeğe zarar olur mu bu durum beni korkutuyor . Tedavi olanlar yazabilir mi bi sıkıntı oldu mu