Acemiiiii betahcg değeri kaç? İlk başlarda sütüm olmadığı için maalesef Benim bebeğimde sarılık oldu. Benim kızımda Sürekli uyuyordu. Uyandırmak için her yolu denedim . Ayak çimdikleme , altını açma , yüzünü ıslak pamukla silme,ellerinin içini kaşıma öyle böyle uyandırıp emzirdim. Şu an normale döndük çok şükür.