Fatmaaa95 Selamlar, Bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık 106 50 gram glükozdan sonra 1. Saatte 176 çıktı dahiliye doktoru şüpheli dedi endokrinolojiye yönlendirdi şeker var mı yok mu anlamadım yardımcı olur musunuz?
Pamuk Fatmaaa95 Şüpheli değil gebelik şekeri var canim.Hem de 50 grama göre bayağı yüksek.Bende de var kontrollü şekil de düzene giriyor.
Figenaymaz Benim 50 gramda 150 çıkmasına rağmen tekrarladı bu sefer 100 gram yaptık sınırda çıkınca diyetle düzelttik