xyy eskilerden bişey duydum gögüs ucları koyulasıp siyahlaşırsa koz cocugu , toz pembe olursa erkek çocugu olurmuş. bu duruöu yaşayan arkadaslar var mı ?
hohomoromu xyy benım kı de koyulaştı erkek o bence kişisel yapıyla hamilelık hormonlarıyla alakalı bi durum