Yagmurr1 yani ben daha doğurmadım ama ypmayı düşünüyorum açıkçası. Her seferinde bi yere bırakamam sonuçta bebeği. Pusetine oturtup giderim diye düşünüyorum. Keyifli olduğu saatlerde, uykusunun gelmryeceği zamanlarda, karnı tokken falan denerim muhtemelen. Ani bi şekilde huysuzlanırsa kenara çekip azıcık sakinleştirir öyle devam ederim