Duygu_nur52 Kızlar lütfen bakın 37+4 haftalığız dün muane oldum post açmıştım zaten sancım çıktı açılmam olmadığı için gönderdiler bugünde lavaboya gittim kahverengi akıntım geldi ara ara ağrılarım vurup gidiyor hemen doktora gitmeli miyim
FK33 Suyun ya da kanaman olursa gıt. Sımdı evde cek sancılarını. Bosuna hastanede strese gırme. Sıcak bı dus al belden asagısına falan acılman hızlansın. Bol bol squat hareketlerı ve nefes egzersizleri yap. Allah kolaylık versin