Nur_11 benim zaten başından beri erken doğum riskim vardı 37 haftada doğdu sadece bant ortadan geçtiği için gebelik sürecinde devamlı aynı yerde durmuş sağ sola pek oynamamış boynu sağ yatıktı 5 aylık olana kadar sonra kendiliğinden düzeldi zaten nadir oynuyordu karnımda oynadığını bile hissetmezdim şuan gayet sağlıklı hiç bir saglik sorunu yok kafanıza takmayın devamlı kontrole cagiriliyorsunuz zaten ama mutlaka hangi doktora giderseniz gidin aminyotik band senderomu olduğunu söyleyin ben başka doktorlara da gittiğim zaman mutlaka söyledim doğuma başka hastanede girdim girmeden once yine söyledim sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏼❤️