Bende 20. Haftama kadar gece yatmadan iki tane olarak kullandım çok iyi geliyordu ama artık bırakmak istedim çok aşırı uyku yapıyor, ama çok zorlandım kusmalar anında başladı 4. Günümdeyim ilaçsız bugün iyi oldum kusma bitti sadece ogurme hissi geliyor sabahları oda geçiyor hemen. İlaç bagimliklik yapacak demişti doktor gerçekten öyle oldu