Lutfiye20 Mrb.7 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ilkinde mide bulantısı oluyordu ama bu kadar değil onda bişey kullanmamıştım şimdi dayanamıyorum artık öğürme ve bulantı var sadece
aslivrl12 Lutfiye20 evet ben ilk haftalarda çok bulantı yaşıyordum sürekli yiyordum sudan bile kusuyordum yedikten sonra bulantım geçiyordu
Appleseedblackseed Doktorunuza söyleyin ilaç yazsın ben 26. Haftadayım bir kaç hafta öncesine kadar prilam kullanıyordum iyi geliyor
Lutfiye20 Appleseedblackseed kullandıktan sonra yemek yiye bildiniz mi ben hiç yiyemiyorum dolabı bile açamıyorum
Lutfiye20 aslivrl12 teşekkür ederim deniym bı dediğiniz gibi su bile içemiyorum artık kızımda bu kadar olmamıştım
Ebbruc Lutfiye20 prilam dr kullanabilirsin ben 3 ay kullanmıştım aşırı rahattım nadiren bulantılarım oluyodu
Zuhaldrd Lutfiye20 prilam dr günde 4 taneye kadar kullanılabilir içerisinde b6 vitamini olup hamileler için beni anca günde 4 tane kesti