Sealemdar MNesemm ben çok erken denk gelmiştim kesesi vs oluşmamıştı kan değerlerim de çıkmıştı ertesi gün gidip kan verip iki üç gün takip etmiştim kan değerlerimi
MNesemm Yazmelegi_ ya hayrlı olsun cnm ben bekleme yanın dayım birde kaset teste ciksinda öyle giderim
Nurcann0404 MNesemm her test markası aynı değil canım ben adetim 8 gün gecikince yapmıştım bir test çok silik çıkmıştı diğer testim de çift gizgi net çıkmıştı
MNesemm Sealemdar ya eşim bekle diyo bende seslenenmiuorum kaldım öyle ama kaset testede çıkar mi yapsam