Bir şeyden korkmuş olabilir kimisi inanmıyor ama ben inanıyorum tavsiye edebilirim , korkuluk aldırın çevreniz de öyle inançlı hoca birisi varsa.. bende bebekken çok ağlıyormuşum hiç durmuyormuşum annemler korkuluk aldırmışlar yılancık gelincik kestirmişler sonrasında düzelmişim o günden sonra annem ağlamadığımı söyler..