Kızlar bugün belirli aralıklarla hemen göğsümün altında karnımda birşey oluyor sanki içim kayıyor ama acıyor da aynı zamanda anlamadım bebek hareketi olabilir mi bilmiyorum ki anlık oluyor sadece sürekli değil tehlikeli bir durum mu doktora gitmeli miyim