Mekklc ben fast ile yaptım. Ya dolandiricilik olayi cok fazla olduğu icin ben güvenemiyorum her yere o yüzden yaptiranlar varsa icim rahatlar. Hani 500 tl cok önemli değil ama yasadigim yerde yapan yerler var fakat ucuz olduğu için cikolatasi güzel olmaz diye düsündüm birde magnette yaptiklari icin ani kalsin istedim :)