Tgce_06 bizde 17+2 haftalık olduk hala kilom aynı 74 hatta sabahları aç karnına 73 de çıkıyorum. İnternetten bakıyorum bu zamana kadar 2 3 kilo almanız lazım falan diye yazıyo. Ayrıca şeker hastası olduğum için daha özenliyim beslenme konusunda. Yani rahim büyüyo bebek de plesanta da büyüyo belki bunlar kilo yapıyodur. Yada beslenme güzel olsa da vücut ödem tutabilir aldığınız sadece ödem de olabilir yürüyüş imkanınız varsa yürüyüşe çıkabilirsiniz. Muayene sırasında doktorunuz daha özenli gidelim kilo konusunda dedi mi peki belki de normaldir haftasına göre kilo alımınız. Bana 10 kilodan fazla alma dedi de her gitmem de özellikle tartıyor