SibaLuna Kızlar 12 haftam bitsin de rahat nefes alayım diyordum bu sabah kahverengi lekelenmem oldu 😢 öğleden sonra doktora gideceğim ama bu durumu yaşayan var mı başka
241223 SibaLuna bence doktora gidin ama korkmayin umarım bişey yoktur ben 6.haftada kanama gordum hatta iki üç tane de küçük pıhtı bile düştü çok şükür iyi ben o gün kendimi çok üzmüştüm bazen üzüntü stres sebep olabiliyor
SibaLuna 241223 evet öğleden sonra gideceğim benim de 6. Haftada olmuştu ondan beridir olmuyordu umarım bebeğim iyidir 😢
241223 SibaLuna insAllah iyidir insanin elinde değil üzülüyo ama Cenab-ı hak doğmasıni murat etmişse korkmayın hiç bişey olmaz