İkinci kez hamileyim. İlk hamileliğim normal doğum oldu. Ama sanki sezaryen olmuşum gibi hava soğukken hemen sancılanıyorum. İlk bebeğimde böyle değildi bana sıcak basardı bu soğuklarda bile çıplak ayak gezerdim. Bi sıkıntım olsa kontrolde çıkardı değil mi 🤔 bide kist varmış. Yumurtalıklarım tembelmiş. Ayağımda patikle gezsem bile hemen soğuk değiyor. Bu sadece bende mi var yoksa çok mu kan kaybettim