Rabia41- bn rennie şurubu kullnyordum her yandıgında bır yudum alyodum bide yanmda tasyodum son aylarda miğdemde gastrıt var bıcak saplanıyordu sankı agrıdan duramyodum ıcınce brz gecıyordu sancım esım kutu kutu yazdrıp alyodu herkese ılac yazdryoduk resmen oyle atlattık sukur smdide 3aylıgım dkkt ettm domates,portakal soğan yıyınce azıyo mıgdem yanıyo delı gıbı yememeye calısıyorum valla agrırsa ıcyorm bı yudum 😁