11-02- doğum normal ve vajinaldir. Sezaryen bir doğum şekli değil ameliyattır ve zorunlu bir durum olmadığı takdirde tercihe bağlı yapılmamalıdır. Sezaryen sadece Türkiye’de rant kaynağı olarak görünüp de isteğe bağlı yapılır. Dünyanın hiç bir yerinde böyle bir şey yok önce normal doğum. Gerekli spor, egzersiz, perine masajı vs gibi doğum kolaylaştırıcı şeyleri yapıp da nefes egzersizlerini öğrenip doğru zamanda doğru şekilde nefes alıp, ıkınırsanız kesi, yırtık bile yaşamadan doğurursunuz. Ayrıca yırtılsın, genişlesin ne olacak yani dünyanın sonu mu sizce? Sonuçta bir canlıyı dünyaya getiriyorsunuz. Eşiniz cinselliğe çok önem veriyor diye sırf vajinanız genişlediği için boşanacak mı? Şahsen öyle bir durumda kalsam boşasın yani umurumda olmaz bu yüzden boşuyorsa bana değil sadece yatağa değer veriyordur zaten. Ve şöyle birşey de var vajinal estetik diye bir şey var düzeltiyor doktorlar zaten hiç mi araştırmadınız bu konuyu?