İki gündür regli ağrısı gibi ağrı çekiyorum 7+2 günlük hamileyim. Hafif hafif bir acı da var ağrının içinde. Bu normal mi? O kadar ağrıyordu ki rüyalarıma girdi düşük yaptığımı gördüm rüya boyunca ağrı çektim öyle uyandım. Pazarrtesi günün randevum var öncesinde gidemiyorum doktora çalıştığım için