Sareeee Aytnnn ilk oglumda 37+5 de alindim eşi kreçlendiginden dolayi bu oglum icinde bu gun gidicez gun almaya
Aytnnn Sareeee ilk hamileligimde sezeryan oldum ama normal doğum diye gitmişdim o yüzden merak ediyorum
Sevda_ege Oğlumda 37+2 de acil sezeryana alındım smdi kızıma hamileyim ve 38+6 ya randevu verdi doktor 25 ocakta gelecek inşallah 🤲💜