Kızlar bugün 30. Haftaya girdim ama son bir haftadır sanki bebeğin hareketlerinde azalma oldu gibi gün içerinde hareket halindeyim hissetmiyor olabilirmiyim
Genellikşe akşamları hissediyorum ama oda nadir ve çok etkili değil sizce neden ?
Birazda fazla yemek yer oldum acaba yer mi kalmıyor