6 doktor gezdim hepsi normal diyor bana göre hiç normal değil 3 ayı geçti dahada geçicek gibi durmuyor bazen kan geliyor kan gelmezse kanlı akıntı geliyor gerçekten çok bunaldım var mı bu durumu yaşayan ? Nasıl geçti başka doktora mı gitsem hep devlete gittim özele gitmeyi düşünüyorum hem vajinal hem normal ultrason ile bakıldı sorun görülmedi sadece 1 doktor rahmin biraz kalın dedi o kadar gerçekten bunaldım artık