Zeliha66 GamzeCan ben yaptırıcam canım arastırmalarıma göre erken dogumlarda %40yasama olasılıgı artıyomus. Sende bi arastır mutlaka
mucizemizibekliyoruzz Maviyesil121212 benim 25 haftada 24 mmdi 39+2de doğum yaptım. Sizin iyi bence ama takip edilmeli tabi.
mceren mucizemizibekliyoruzz 30. Haftada değeriniz kaçtı acaba? Ne gibi bir tedavi uygulandı size. Hangi ilaçları kullandınız ve hep yattınız mı? İnşallah bizde sizin haftalarınızı görebiliriz
Caglaaa MemetTubaEri demir ilacı kullanıyorum canım, ilaç kullanmadım derken rahim boyu için ilaç kullanmadım demek istedim 😊
mceren Zeliha66 yatıyorum zaten canım hiç bir iş yapmıyorum. Progestan kullanıyorum fitil olarak. Günde iki defa. İğnede kullanıyordum proluton ama doktor bıraktırdı.
mceren Zeliha66 iki hafta arayla sabit çıktı ölçülerim. Fitil ve progestanın bundan sonrası için yeterli olacağını söyledi. Bir 6-7 hafta daha dayanabiliriz umarım.
Totuu Ben ilk 22de olctturdum,33mmdi,28haftada gittigimde 32mm olmusdu.doktorum her ikisinde gayet normal dedi.
Zeliha66 mceren aynen canim bi 35i görsen yeter insallahda görürsün🙇♀️ ciger gelistirici söyledi mi doktorun. Yaptıracak misın?
Zeliha66 mceren sor mutlaka canım. Tabikide durumlarimiz ayni olmayabilir. Bana doktorum 2aydır her kontrole gitmemde söylüyo 30.hafta ciger gelistirici yapicaz mutlaka unutma gel diye.