merbay5 Mavilikler8 bende de aynı ağrı vardı doktor kontrolümde bebek kafasını kemiğine yaslamış dedi doktor
mombarbie_ Mavilikler8 aksatmayin gidin derim bende de oldu tam 33de 2 gündür hastanede yatıyordum sancı varmis
merbay5 Mavilikler8 doktorum endişelenicek bi şey yok pozisyonu öyle dedi sadece 37. Haftadayım ve kafası yukarıda olduğu için pozisyonu gereği normal doğuma uygun değil