Ben lazerliydim ama hamilelikte çıktı jiletle alıyorum benim gittiğim tüm doktorlar kesinlikle ağda önermedi burda kızlar bir şey olmadığını yazmış ama riskli bence bu arada bi arkadaşımda ağda yapıyordu onda tetikleme vs olmadı ama 8. Ayında doktoru rahim dokusunda bozulma olduğunu ağda kullanmaması organın doğuma hazırlanamadığını söylemişti onada jiletle zor oluyor ama oturarak yapmaya çalışın birde gillette venüs ün 5 bıçaklı olanları varya onlarla görmeden bile baya temiz oluyor