Sweety11 fayting Hilaalc Leylayz SumeyyemAli19 Lalemm86 Kızlar gittim geldim hastaneye doktor aslında çok hareketli olması lazım diyor suyu durumu gayet iyiymiş ben dedim biraz fazla yoruldum diye olabilir ondan dedi
Ckdsakgl Hamilelerdenbiri gündüzleri aktif olmaması normalmiş geceleri kıpır kıpır uyutmuyo gündüzleride azalıyo doktora sordum zamanının çoğunu uyuyarak geçiriyo hala sen hareket ettikçe uyur sen dınlenmeye geçince uyanır dedi uzanınca çıkolata falan yıyınce tepki veriyorsa sıkıntı yokms
SumeyyemAli19 Yarın tam 29 olucaz ama iki üç gündür bizim de aynı az hareket temizlik iş güç yoruldum ondandır diye düşünüyorum ama tedirgin de oluyorum haliyle Allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah şu mübarek günde amin 🤲🏻❤️
bitanemiz24 Sweety11 zaten sıkıntı olmuyor canım bebekle aramızda yastık varmış gibi düşün hareketi yumuşatıyor az hissetmemize neden oluyormuş
Zehrazzz Hamilelerdenbiri hiç korkmayın o haftalarda iyice büyüdüğü için bi duruyor hareketleri ama göreceksiniz ki 32 haftalarda sizi uykudan dahi kaldıracak emin olun