24 haftadayiz önce bebeğim hareketliydi 3 gündür hareketleri azaldı doktor yorgun olduğun için azalmış olabilir dedi takip et hareketlerini dedi hareket etmezse almamız lazım dedi iç kanama yapabilir dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım